• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

اخبار ویژه

دکتر فرهودی‌نیا: صبوری همراه با مطالبه‌گری و مذاکره، بهترین شیوه‌های معقول برای برون‌رفت از وضعیت نامطلوب نهاد وکالت است صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون‌‌های وکلای دادگستری ایران – شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ دکتر علی خواجویی‌راد: تشکیل یک حزب غیرسیاسی و تخصصی برای اصلاح شیوه تقنین می‌تواند از مهم‌ترین اقدامات نهاد وکالت در سال ۱۴۰۳ باشد قانون تسهیل، هم به نهاد وکالت و هم به حقوق مردم آسیب وارد کرده است متاسفانه برخی اسکودا را ضعیف می‌خواهند/ امیدوارم سال آینده سال همدلی و وحدت در نهاد وکالت باشد دکتر باقر شاملو: تا زمانی که رویکرد‌های تقنینی درباره نهاد وکالت اصلاح نشود، غلبه بر مشکلات سخت خواهد بود کانون‌های وکلا در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ارتباط خود را با جامعه ترمیم و تقویت کنند انتشار اصلاحیه ماده ۵۴ آیین‌نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلا/ جامعه وکلا و کانون‌ها ظرف ۳ روز پیشنهادات خود را ارسال کنند

19

آیین افتتاحیه دبستان سه کلاسه وکیل در روستای مشکنار سرپل ذهاب

  • کد خبر : 25871
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۵۱
آیین افتتاحیه دبستان سه کلاسه وکیل در روستای مشکنار سرپل ذهاب

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه وکیل در روستای مشکنار باحضور خیرین عرصه حقوقی کشور (ریاست اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران «اسکودا» جناب آقای دکتر مرتضی شهبازی نیا و ریاست کانون وکلای استان کرمانشاه جناب آقای روح اله وکیلی) صبح امروز در شهرستان سرپل ذهاب انجام گردید. به گزارش پایگاه اقتصاد ناب طی این مراسم بانیان […]

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه وکیل در روستای مشکنار باحضور خیرین عرصه حقوقی کشور (ریاست اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران «اسکودا» جناب آقای دکتر مرتضی شهبازی نیا و ریاست کانون وکلای استان کرمانشاه جناب آقای روح اله وکیلی) صبح امروز در شهرستان سرپل ذهاب انجام گردید.

به گزارش پایگاه اقتصاد ناب طی این مراسم بانیان این امر خیر  از جمله جناب آقای بارانیان (نماینده کانون در شورای اجرایی)جناب آقای رستمی (عضو هیات مدیره کانون) اقای تجری (عضو هیات مدیره کانون) آقای مهندس نظری مدیر کل نوسازی و باز سازی آموزش و پرورش استان کرمانشاه و جناب مهندس عباسیان (رییس آموزش وپرورش شهرستان سرپل ذهاب) در این مراسم شرکت نمودند.

عباسیان اظهار داشت؛ باوجود این حادثه ما دوهفته بعداز زلزله مدارس را بازگشایی و شروع به بازسازی نمودیم.

وی تاکید کرد این امر باتوجه به حادثه ی اسف بار زلزله سرپل ذهاب بدون کمک مردم و مسئولین امکان پذیر نبود واینجانب در این مراسم به نمایندگی از مردم جنگ زده و زلزله زده ی سرپل ذهاب بوسه بر دست خیرین میزنم.

وی افزود؛ ۵۰۰ مدرسه درحال ساخت می باشد و ما باز هم به کمک خیرین نیازمندیم و تقاضا داریم الطاف خود را از مردم حادثه دیده دریغ ننمایید.

دراین راستا مهندس نظری اضافه کرد نهایت تشکر از جناب اقای وکیلی و تیم همراهشان راداریم. در این بین ۷۸ مدرسه آسیب دیده و با چیزی که در دست داریم ۱۰۷ مدرسه درحال ساخت می باشد که با همت خیرین در حال بازسازی است.

دکترشهبازی نیا با توجه به عمق این فاجعه ازخداوند منان برای بازماندگان این حادثه طلب صبر و برای از دست رفتگان طلب آمرزش نمودند و نوید این را دادند که کمک های کانون های وکلای سراسر کشور به همینجا ختم نخواهد شد.

استاد بارانیان با تبریک سال جدید تحصیلی از دانش آموزان این مدرسه در روستای مشکنار درخواست کرد تا با نهایت پشتکار و تلاش درس بخوانند و فردای این خطه از ایران عزیزمان را بسازند و افتخار آفرینان آینده باشند.

ریاست محترم هیأت مدیره کانون وکلای استان کرمانشاه جناب آقای وکیلی طی این افتتاحیه مطرح نمود؛ متعاقب واقعه اسف بار زلزله سرپل ذهاب جامعه وکلای ایران با تکیه بر این اعتقاد که وکلا خود را با مردم و کنار مردم میدانند، جزء اولین نهادهایی بودند که در منطقه حضور بهم رسانیدند و سیل کمک های غیر نقدی جامعه وکلا و کانون ها از سراسر کشور به منطقه سرازیر شد و این نیابت را به همکاران من در استان کرمانشاه دادند تا موجبات توضیع این هدیا را بین نیازمندان فراهم کند. افتخار میکنیم در منطقه کمتر چادر یا کانکسی وجود دارد که هدایای کانون ها در آنجا نمود عینی نداشته باشد. مستقل از هدایای غیرنقدی وجوهی نیز در اختیار کانون وکلای کرمانشاه قرار گرفت و مقدمات انعقاد قرارداد با سازمان نوسازی مدارس کرمانشاه فراهم و سپس تنظیم و مبادله شد. متعهد به ساخت دو مدرسه روستایی شدیم و امروز خدا را شاکریم که مدرسه مشکنار آماده افتتاح و بهره برداری است .مدرسه دوم نیز انشاالله هفته آینده آماده بهره برداری است.

مسبوق هستیم به لحاظ بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی آهن و میلگرد و دست مزدها بسیاری از خیرین مدرسه ساز و پیمان کارها دراین راستا با مشکلات مواجه شدند اما باتوجه به این وجوهی که در اختیار کانون قرار گرفته درحدی بود که علیرقم بالا رفتن هزینه های ساخت ما درخواست سازمان نوسازی را اجابت کردیم و با وقوف بر بالا رفتن هزینه های ساخت با پیمانکاران و سازمان نوسازی مساعدت لازم انجام شد و حتی مبالغی اضافه تر از قرار داد اولیه پرداخت شد و افتخار میکنیم که انشاالله تا پایان هفته بعد دومین مدرسه هم مورد بهره برداری قرار گیرد.

پایگاه خبری اقتصاد ناب

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25871
  • 1922 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آیین افتتاحیه دبستان سه کلاسه وکیل در روستای مشکنار سرپل ذهاب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما