• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

بیانیه پایانی بیست و پنجمین همایش اسکودا در زنجان

  • کد خبر : 25411
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

به نام خدا قطعنامه پایانی بیست و پنجمین همایش هیات عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران به میزبانی کانون وکلای دادگستری زنجان در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۴ تشکیل شد. هیات عمومی ضمن اتخاذ تصمیم در خصوص بندهای دستور کار همایش بیانیه ذیل را صادر نمود: ۱- کانون های وکلای دادگستری […]

به نام خدا
قطعنامه پایانی
بیست و پنجمین همایش هیات عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران به میزبانی کانون وکلای دادگستری زنجان در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۴ تشکیل شد. هیات عمومی ضمن اتخاذ تصمیم در خصوص بندهای دستور کار همایش بیانیه ذیل را صادر نمود:

۱- کانون های وکلای دادگستری از مسئولین محترم آزادی و رفع محکومیت وکلای دربند را خواستار است.

۲- لازمه تامین فضیلت عدالت و تحقق دادرسی منصفانه، استقلال وکیل و کانون های وکلای دادگستری است. اتحادیه بار دیگر انتظار دارد این استقلال در سیاست تقنینی، قضایی و اجرایی کشور رعایت شود.

۳- اتحادیه تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری اصلاحی سال ۱۳۹۴ را مغایر اطلاق اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می داند و از مقامات ذی صلاح خواستار نسخ آن است.
۴- اتحادیه مراتب همدردی خود را با کسانی که در نتیجه جنگ ها و مناقشات و اقدامات تروریستی اخیر، قربانی و آواره شده اند اعلام می نماید و نهادهای ملی و بین المللی را به اقدامات جدی و عاجل در جهت حل مشکل آنان فرا می خواند.
در پایان ضمن تشکر از کانون محترم وکلای دادگستری زنجان اعلام می دارد همایش بعدی به میزبانی کانون وکلای دادگستری گیلان برگزار خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25411
  • 1168 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیانیه پایانی بیست و پنجمین همایش اسکودا در زنجان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما