• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
19

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا مورخ ۲۶/۰۵/۹۶

  • کد خبر : 25669
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران-اسکودا  مورخ   ۲۶/۰۵/۹۶   در تاریخ ۲۶/۰۵/۱۳۹۶ جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران-اسکودا در محل اتحادیه تشکیل و نسبت به موضوعات مندرج در دستور جلسه به شرح زیر بحث و اتخاذ تصمیم شد: پیش از دستور مواردی به استحضار حضار محترم رسید و […]

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران-اسکودا  مورخ   ۲۶/۰۵/۹۶

 

در تاریخ ۲۶/۰۵/۱۳۹۶ جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران-اسکودا در محل اتحادیه تشکیل و نسبت به موضوعات مندرج در دستور جلسه به شرح زیر بحث و اتخاذ تصمیم شد:

پیش از دستور مواردی به استحضار حضار محترم رسید و ضمناً توضیحات جنابان آقایان صرام ، اسلامی و دکتر تقی خانی در مورد برگزاری همایش همبستگی وکلا در اصفهان با حمایت معنوی اتحادیه کانون ها،  کلیه کانون ها و سایر نهادهای حقوقی موافق این همایش مطرح شد  و در خصوص استفاده این همایش از نشان (لوگوی) اتحادیه رای گیری به عمل آمد و به اتفاق آرای حاضران مورد تصویب قرار گرفت.

 

۱- بررس متن آگهی آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۶

بند یک دستور مطرح و موارد ذیل تصویب شد:

الف – تغییرات ناشی از بند چ ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه با لحاظ قیود مندرج در ماده سه قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت در آگهی ثبت نام آزمون سال ۹۶ اعمال شود.

ب – بدیهی است کلیه مقررات و ضوابط  موجود حاکم بر نحوه پذیرش کارآموزان وکالت کماکان ملحوظ و مجرا خواهد بود.

ضمناً مقرر شد برای شفاف سازی مقررات جدید در مقام اجرا هیئت نظارت بر آزمون اظهار نظر فرمایند.

پ – اعضای هیئت نظارت بر آزمون تعیین شدند.

 

۲- گزارش اجمالی همایش تهران

گزارش مختصر برگزاری همایش تهران به وسیله جناب آقای دکتر آقایی به استماع حضار رسید و ملاحظات حضار نیز مطرح و در نهایت از زحمات کانون محترم مرکز در برگزاری همایش سپاسگزاری شد

 

۳- افتتاح حساب در بانک پاسارگاد

بند سه مطرح و مقرر شد با بررسی موضوع و مشخص کردن مزایای که افتتاح حساب در این بانک می تواند برای اسکودا داشته باشد اتخاذ تصمیم شود.

 

۴- ……………………………………………………………………………………………………………

 

۵- بررسی و تصویب آیین نامه کمیسیونهای حمایت، روابط عمومی، بین الملل و انتشارات

بند پنج مطرح و مقرر شد آیین کار کمیسیون ها بر مبنای مواد مشترک فی ما بین انها تجمیع و تدوین شود و در این راستا عدم مغایرت ضوابط آیین کار مذکور با مفاد اساسنامه و آیین کار اسکودا ملحوظ باشد و در عین حال این امکان نیز برای هر کمیسیون پیش بینی شود که موارد اختصاصی خود را در متنی به عنوان روش جاری هر کمیسیون تنظیم و برای تصویب به شورای اجرایی تسلیم نماید، سرکار خانم دکتر داوودی انجام این امر را تقبل فرمودند.

 

۶- هر مطلب دیگری که کانونهای محترم لازم بدانند

الف – مطرح و تصویب شد اسکودا و کانون های محترم نسبت به بیمه کردن همکاران محترمی که به نمایندگی برای انجام امور محوله مبادرت به سفر میکنند اقدام فرمایند.

ب – در خصوص اصلاح اساسنامه ضمن پیوستن جنابان آقایان دولاح و شهرام مختاری به کارگروه قبلی مقرر شد کارگروه ظرف دو هفته پیشنهاد های خود را در خصوص موارد اصلاح اساسنامه و آیین کار تنظیم و به اسکودا به منظور انعکاس به کانون های محترم تسلیم نمایند کانون های محترم نسبت به بررسی موارد و اظهار نظر ظرف ده روز از وصول پیشنهاد ها ، جهت طرح در شورای اجرایی اقدام خواهند کرد.

پ – مقرر شد قدر السهم هر یک از کانون ها از هزینه ی قرارداد پشتیبانی اتوماسیون که به پیمانکار پرداخت شده از کانون های محترم مطالبه و وصول شود. قدر السهم هر کانون بر مبنای گزارش شرکت پیمانکار به وسیله کارگروه ویژه انفورماتیک تعیین و ابلاغ می شود.

نمایندگان محترم گیلان ، البرز ، یزد ، کرمان ، مرکزی ، قم ، چهارمحال و بختیاری تشریف نداشتند. نماینده محترم کانون چهارمحال و بختیاری با ارسال تصویر بلیط خود ، لغو پرواز را اعلام کرده اند.

جلسه که در ساعت ۹ صبح تشکیل شده بود در ساعت ۱۶ پایان یافت.

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25669
  • 1426 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا مورخ ۲۶/۰۵/۹۶ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما