• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
18

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران مورخ ۹۵/۴/۳۰

  • کد خبر : 25528
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

در تاریخ ۳۰/۴/۱۳۹۵ جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا- در محل اتحادیه تشکیل و نسبت به موضوعات مندرج در دستور جلسه به شرح زیر بحث و اتخاذ تصمیم شد: بند اول دستور جلسه : استفاده وکلا از لباس متحدالشکل. مقرر شد تدابیری اندیشیده شود که در قانون جامع وکالت […]

در تاریخ ۳۰/۴/۱۳۹۵ جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران – اسکودا- در محل اتحادیه تشکیل و نسبت به موضوعات مندرج در دستور جلسه به شرح زیر بحث و اتخاذ تصمیم شد:

بند اول دستور جلسه : استفاده وکلا از لباس متحدالشکل.
مقرر شد تدابیری اندیشیده شود که در قانون جامع وکالت ماده ای به لباس متحدالشکل وکلا تخصیص یابد.

بند دوم دستور جلسه : هزینه های همایش گیلان
گزارش هزینه های انجام شده در همایش گیلان به استحضار شورای محترم رسید.

بند سوم دستور جلسه : اطلاعات راجع به آزمون امسال
پیشنهاد کانون محترم فارس درمورد طرح مجدّد روش انتخاب و طرح سؤالات آزمون

توضیحات نایب رئیس محترم کانون فارس استماع و مقرر شد اولاً به سازمان سنجش تذکر داده شود آزمون را حتی المقدور در یک محل در قسمت های مختلف برگزار کند و در صورت عدم امکان فاصله محل های برگزاری از یکدیگر زیاد نباشد .ثانیا به عوامل حفاظت تعلیم داده شود با اعضای محترم هیات های مدیره که پیشاپیش معرفی می شوند و برای آنان کارت صادر می گردد جهت نظارت بر فرآیند آزمون کاملا همکاری کنند ثالثا از کلیه وسائل و روش های حفاظتی ازقبیل دستگاه های مختل کننده موبایل استفاده کنند

بند چهارم دستور جلسه : بررسی بومی گزینی در آزمون سال ۱۳۹۵ و اتخاذ تصمیم در این خصوص

موضوع مطرح شد با توجه به مصوبه هیات عمومی در خصوص مورد ورود در این مقوله میسر نبود لکن شورای اجرایی تصویب کرد در آگهی ثبت نام تصریح شود پذیرش کارآموز مهمان ممنوع خواهد بود .

بند پنجم دستور جلسه : تأکید بر عدم امکان شرکت دارندگان مدرک کارشناسی ارشد «فقه و مبانی حقوق اسلامی» در آزمون وکالت
مورد مطرح و تصمیمات سابق در خصوص مورد مبنی بر اینکه شرط لازم برای شرکت در آزمون داشتن مدرک لیسانس حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی است تاکید شد.

بند ششم دستور جلسه : موضوع تبلیغات وکلا
موضوع تبلیغات وکلا مطرح و مقررشد کارگروهی برای بررسی موضوع با توجه به مقتضیات جدید حادث شده ( تبلیغاتی که نهادهای موازی با کانون وکلا و سایر افراد و اشخاص انجام می دهد )به وسیله هیات رئیسه انتخاب شود و نتیجه بررسی های خود را در جلسه بعدی شورای اجرایی اعلام کند .

بند هفتم دستور جلسه : تعیین نمایندگانی برای شرکت در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی. (پیشنهاد کانون محترم لرستان)
در اولویت مطرح شد، مقرر شد برای شرکت در کمیسیون قضایی مجلس هنگام بررسی لایحه یا طرح قانون جامع وکالت نمایندگانی از اسکودا معرفی شوند.
جنابان آقایان دکتر جلیلی مالکی، ثابت قدم و دکتر رضایی به عنوان نمایندگان اسکودا در این مورد تعیین شدند تا در هنگام وجود اقتضا به کمیسیون قضایی معرفی شوند.

بند هشتم دستور جلسه : تعیین اعضای کمیسیونهای تخصصی
موضوع تعیین اعضای کمیسیون های تخصصی با توجه به اهمیت آن در اولویت مطرح و موارد زیر مورد تصویب قرار گرفت:
کمیسیون امور حقوقی و تدوین قوانین : آقایان دکتر کاشانی- دکتر مالکی- ثابت قدم- تجدد- دکتر مختاری- دکتر مهاجری- سالمی پاریزی- دکتر آذربایجانی- هومان پارسا

کمیسیون انتشارت: آقایان حسینی پویا – خاتمی فر- زرعی- سپهری- مافی- کروبی- خانم ابوالقاسمی به ریاست آقای سپهری.

کمیسیون روابط عمومی و امور بین الملل: آقایان دکتر علی پزشکی- پرویزصفری- سجادیه – مهدی کریمی- دکتر یزدی- دکتر تهمورث بشیریه- امید طهرانی- عزیز رنجبر- دکتر رضا معتمدی به ریاست آقای دکتر پزشکی

کمیسیون رفاه و تامین اجتماعی : آقایان اربابی- طباطبایی- وکیلی- سردارزاده- سنجرفخری- شیوایی- سمامی- جلالیان- سهراب پور- پسران- بی دردی به ریاست آقای اربابی

کمیسیون انفورماتیک: مقرر شد سرکار خانم دکتر داوودی و جنابان آقایان شهرام مختاری و علیزاده ثابت گزارشی در مورد پیشرفت کار ، وضعیت فعلی، برنامه های آتی و کانون هایی که هنوز به اتوماسیون نپیوسته اند را به همراه وضعیت و پیشنهادات فاز دوم اتوماسیون در جلسه آتی شورای اجرایی ارائه فرمایند تا بر مبنای اطلاعات واصله اتخاذ تصمیم شود.

مقرر شد مراتب انتخاب افراد منتخب برای کمیسیون های فوق به آنان اعلام شود.

به علت تراکم مطالب بررسی برخی بندها به جلسه بعد موکول شد .
جلسه در ساعت ۴۵/ ۱۵به پایان رسید .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25528
  • 1406 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران مورخ ۹۵/۴/۳۰ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما