• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
16

نوزدهمین همایش مجمع عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

  • کد خبر : 1501
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۴

سخنران اول : آقای صفدر یوسفی، رییس کانون وکلای دادگستری بوشهر ایشان با عرض خیر مقدم به حضار و مهمانان، اعلام داشت که جایگاه هیات مدیره مقدس است. حضور استاد دکتر ناصر کاتوزیان را خیر مقدم عرض میکنم و حضور سبز استاد فرزانه، جناب آقای کشاورز که گرمی بخش محفل ماست را گرامی میدارم. حضور […]

سخنران اول : آقای صفدر یوسفی، رییس کانون وکلای دادگستری بوشهر
ایشان با عرض خیر مقدم به حضار و مهمانان، اعلام داشت که جایگاه هیات مدیره مقدس است. حضور استاد دکتر ناصر کاتوزیان را خیر مقدم عرض میکنم و حضور سبز استاد فرزانه، جناب آقای کشاورز که گرمی بخش محفل ماست را گرامی میدارم. حضور قضات محترم را که باعث سرفرازی ماست.

کانون بوشهر به لطف پرودگار و عنایات جناب آقای حاج حیدر بهرامی، در سال ۱۳۸۷ تشکیل شد . کانون در بدو تاسیس با ۱۳۵ وکیل پایه یک و ۵۱ کارآموز انتقالی از کانون فارس به بوشهر تشکیل شد. در حال حاضر کانون بوشهر دارای ۲۷۲ نفر وکیل پایه یک و ۱۹۰ نفر کارآموز دارد. تاکنون انتخابات هیات مدیره کانون، دو بار برگزار شده که در دور دوم هیات مدیره کام های بزرگی مثل خرید ساختمان کانون، یک دستگاه خودرو تشریفات، دایر کردن کتابخانه ای مناسب و درخور شان وکلای استان، تشکیل دوایر و کمیسیونهای مختلف، تشکیل دادسرا و دادگاه انتظامی و غیره اقدام شده است.

تعامل هیات مدیره با سیستم اداری استان بوشهر، زبانزد است. لازم است از دادگستری و به خصوص کمیته امداد و شرکت سهامی بیمه ایران که با همکاری با کانون باعث رشد ما شدند، تشکر و قدردانی به عمل آید. هم چنین ضمن همکاری با کمیته امداد مددجویان تحت حمایت قضایی کانون قرار گرفتند و با درایت فرماندار محترم در صدد تشکیل کمیته ای متشکل از مسئولین استان و کانون برای پیش گیری از جرائم هستیم. کانون داری نشریه، جهت ترویج علم حقوق، می باشد. امیدوارم تلاش بنده و همکاران مورد قبول واقع شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1501
  • 1519 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نوزدهمین همایش مجمع عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما