• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
14

همایش ملی بررسی ابعاد حقوقی مالکیت ایران بر جزایر سه‌گانه

  • کد خبر : 1946
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸

همایش ملی بررسی ابعاد حقوقی مالکیت ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج فارس، ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور صاحب‌نظران حقوق بین‌الملل برگزار می‌شود.   به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، بهنام اکبری رییس کانون وکلای استان فارس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همایش مذکور با همکاری اتحادیه کانون‌های وکلای سراسر کشور و در […]

همایش ملی بررسی ابعاد حقوقی مالکیت ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج فارس، ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور صاحب‌نظران حقوق بین‌الملل برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، بهنام اکبری رییس کانون وکلای استان فارس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همایش مذکور با همکاری اتحادیه کانون‌های وکلای سراسر کشور و در راستای بررسی ابعاد حقوقی مالکیت ایران اسلامی بر آنچه حقی مسلم است، برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به نقش وکلا در سطوح و ابعاد مختلف جامعه، لزوم ورود کانون‌های وکلا به مباحث گوناگون مورد بحث در داخل و عرصه بین‌الملل را یادآور شد و تاکید کرد: کانون وکلای استان فارس به‌ عنوان یک نهاد مدنی مستقل، این همایش را به‌ عنوان گامی در مسیر تبیین حق مالکیت ایران بر جزایر سه‌گانه از بعد حقوقی – تاریخی برگزار می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این همایش یک‌ روزه، علاوه بر صاحبان اندیشه و حقوق‌دانان برجسته کشور، اعضای هیات رییسه کانون‌های وکلای استان‌های کشور و سایر علاقه‌مندان به مباحث حقوقی ایران در عرصه بین‌الملل نیز حضور خواهند داشت. سخنرانی‌های این همایش در دو بخش برگزار می‌شود و طی آن اسناد و مدارک غیرقابل خدشه‌ای در خصوص مالکیت ایران بر جزایر سه‌گانه در خلیج فارس، شامل تنب‌های بزرگ و کوچک و ابوموسی، ارایه می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تمام مطالب ارایه شده در این همایش به‌ صورت کتاب منتشر می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان به ویژه دانشگاهیان قرار خواهد گرفت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1946
  • 1435 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش ملی بررسی ابعاد حقوقی مالکیت ایران بر جزایر سه‌گانه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما