• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
10

گزارش جشن استقلال کانون وکلای دادگستری قم

  • کد خبر : 25223
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵

مراسم جشن استقلال کانون و بزرگداشت روز وکیل مدافع همراه با مراسم تحلیف کارآموزان وکالت هفتم اسفند ماه ۱۳۹۳ در تالار وتوس با حضور جناب آقای امیر آبادی نماینده محترم مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی از شخصیت های کشوری و استانی و جمعی از وکلا و قضات دادگستری برگزار گردید. آقای امیرآبادی […]

مراسم جشن استقلال کانون و بزرگداشت روز وکیل مدافع همراه با مراسم تحلیف کارآموزان وکالت هفتم اسفند ماه ۱۳۹۳ در تالار وتوس با حضور جناب آقای امیر آبادی نماینده محترم مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی از شخصیت های کشوری و استانی و جمعی از وکلا و قضات دادگستری برگزار گردید.

آقای امیرآبادی نماینده محترم مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف کارآموزان وکالت، کانون وکلای دادگستری استان قم گفت: از استقلال وکلا در امر وکالت دفاع می کنیم و مجلس شورای اسلامی نسبت به تحقیق این استقلال اهتمام جدی دارد.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان نماینده مردم قم و اکثریت مجلس از استقلال وکلا در امر وکالت دفاع می کنند اظهار داشت باتوجه به شغل شریف وکالت، انتظار ما این است که شان و شئون وکالت باید از سوی خود وکلا، مورد صیانت قرار گیرد.

وی ادامه داد همانگونه که وظیفه ما دفاع از حقوق ملت در مجلس شورای اسلامی است ، وکلای محترم نیز در حال پیگیری حقوق موکلین خود می باشند. امیرآبادی با اشاره به لایحه استقلال کانون وکلا خاطرنشان کرد وکیل باید مستقل باشد و با آزادی کامل از حقوق موکلین دفاع کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25223
  • 1246 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای گزارش جشن استقلال کانون وکلای دادگستری قم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما