• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
13

اژه ای: چهار قاضی سلب صلاحیت شدند

  • کد خبر : 4527
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

تهران- ایرنا – سخنگوی قوه قضاییه گفت: چهار قاضی به علت تخلف از منصب قضا سلب صلاحیت و از دستگاه قضا عزل شده اند. به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» عصر دوشنبه در شصت و دومین نشست خود افزود: سیستم نظارتی قوه قضاییه اعم از دادسرای عالی قضات […]

تهران- ایرنا – سخنگوی قوه قضاییه گفت: چهار قاضی به علت تخلف از منصب قضا سلب صلاحیت و از دستگاه قضا عزل شده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» عصر دوشنبه در شصت و دومین نشست خود افزود: سیستم نظارتی قوه قضاییه اعم از دادسرای عالی قضات و حفاظت اطلاعات نسبت به کسانی که در داخل قوه قضاییه یا احیانا خارج آن به نام قاضی یا کارمند تخلف می کنند، تشدید شده است.

وی ادامه داد، با افراد متخلف در دستگاه قضاییه برخورد می شود و اگر کسی خلاف کند ، بشدت برخورد می کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت: برخی از افراد که ارتباط با قوه قضاییه ندارند اما به نام قوه قضاییه و عناوین جعلی مانند کارمند از برخی که توجه نمی کنند، اخاذی کرده و قاضی را بدنام می کنند. وی افزود: بعضی از آنها حتی برخی افراد داخل قوه را به فساد می کشانند که با تشدید نظارت ها تاکنون چهار قاضی شناسایی و از منصب قضا سلب صلاحیت شدند و پرونده آنها رسیدگی شد.

وی ادامه داد: چند قاضی دیگر دستگیر شدند و تحت تعقیب قرار دارند.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در این ارتباط تعدادی از دلالان و بعضی از وکلا نیز شناسایی و تعدادی از جاعلان عنوان که به نام قاضی و کارمند فعالیت و سیستم قضا را بدنام می کردند، دستگیر شدند.

نامبرده تصریح کرد: قاطبه وکلای ما زحمت کش هستند اما بعضی خلاف می کنند و فرد خاطی هستند که تعدادی از اینان دستگیر و پرونده های آنان در حال رسیدگی است.

محسنی اژه ای در خصوص پرونده گمرک بوشهر گفت: در پرونده گمرک بوشهر فردی که فراری بود با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و بازداشت شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=4527
  • 1612 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اژه ای: چهار قاضی سلب صلاحیت شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما